Search Results

Search Term: sikiş hikaye

Number of Results: 192


bayanlara özel bir sikiş hikayem

telefon açtım sana canım merhaba dedim seninle bir yer belirledik ve orda buluşma kararı verdik nihayet saat geldi ve buluştuk ne yapalım dedik ve önce bir yemek yiyelim güzel bir yerde loş ışıklı ve müzikli bir restaurantda istediğimiz şekilde ve istediğimiz içkiyle hoş ve güzel zaman içinde yemeklerimizi yemek için karşılklı oturduk ve hep göz gözeydik arada sen kaydırsanda benim gözlerim hep gözündeydi arada ellerini tutup üzerini okşuyorum hoş anlamlı gülüşler içinde yemeğimiz yedik…… eğlenceye gidelim dedik ve ordan güzel bir yine hoş

bir ortamda yerde içkilermizi yudumlarken çok tatlı bakışlar içerisinde seni dansa kaldırıyorum sonra çok güzel romantik bir parça eşliğinde elim elimde kendime doğru çektim seni, gözlerinin içine bakarak başını omzuma koydun sıcak nefesin boynuma çarpıyor saçlarını özlemle okşayarak kokluyordum adeta yanakların yanıyor ateşini hissediyorum yanağımda iki ten yapışık vaziyette

dans ederken senin sıcaklığını tenimde hissediyorum bacağımın birisini hafiften bacak arasına soktum ve o senin hoş sıcaklığını hissettim ve hafifçe bastırdığım zaman gözlerinin kapandığını görüyorum bu şekilde dansımızı sona erdirdikten sonra tatlı ve hoş çakır sarhoş olup senin evin yolunu tuttuk (evde kimse yok):)

Read the rest of this page »

rüyada sikiş hikayesi

rüyamda bugun bi kızla sikişiyordum yok böyle bir güzellik rüyada sikiş hikayesi gerçekten harika bir duydu herkese tavsiye ederim.Rüyada sikiş yorumunun ne anlama geldiğinide bilmiyorum ama bir boşaldım aklım hayalim durdu.Biz götü vardı kızın görmelisiniz harika ya.

erotik sikiş hikayesi 69 pozisyonu

Merhabalar ben berk…uzun zamandır bu siteyi takip ediyorum ve cok beğeniyorum….lafı cok uzatmadan gerçek bir anımı anlatmak istiyorum…inanmayanlarda umrumda değil böyle bi cabaya girmeden :) hikayeme geçiyorum… ben 27 yasında evli 1.71 boyunda 70 kilo eh yakışıklı sayılacak en azından dikkat ceken dövmeli küpeli biriyim…işim gereğide eğlence sektöründe calıştığım için eve geç gelen yada

zamansız gelen biriyim…. yine sıradan bir hafta içi iş günü işim erken bitti…ve eve geldim…saat 13:00 sıralarıydı….eşim öğretmen olduğu için işteydi…ama bi sorun vardı …benim anahtarım olmadığı için eve giremiyecek…yada dışarda eşimin gelmesini bekleyecektim….bu kararsızlık esnasında bizim evin anahtarının bi eşininde alt komsumuzda olduğu aklıma geldi…annemlerden buyana bu binada yasadığım için herkezce tanınır ve sevilirdim de…neyse alt komsumuz bi kzı olan dul bi kadın…anahtarı istemek için zili çaldım…kapıyı komsumuzun kızı m….e actı… ya kapıda kaldım anahtarım yok…sizde bi eşi vardı alabilirmiyim dedim…bi bakim dedi ve içeri giderken içeri gir kapıda kalma dedi ve buyur etti… m…..e 22 yasında üniv.2 okuyan iri memeli geniş götlü cok güsel bikızdır…artık öle düşünüyorum en azından..:) biraz sonra bana anahtarı bulamadığını içeri gelebileceğimi kendisinin de annesinin 3 gün gelmeyeceğini memlekette olduğunu bunun için sıkılıp tv seyrederken cay içtiğini banada ikram edebileceğini söyledi… ben ilk başlarda bu kadar masumane bi teklifin bizim kırılma noktamız olduğunu ancak 4 saat sonra farkedebilmiştim…gayet masumane içeri geçip tv seyeretme başlamakla başladı zaten..

caylarımızı içiyor gayet havadan sudan konuşuyoduk…ama evde kimsenin olmayası bianda plansız bu sekilde yalnız kalmak ikimizinde aklına acaba sorusunu getirmişti…fakat benim evli oluşum onunda benimle olduğu duyulma korkusu ikimzide durduruyodu….ben böyle bişeyin duyulmasında biterim herhalde …:) neyse ama onun bacakları durusu sürekli beni süzen ve kesen önümde poz veren eğilmeleri bakışları bende de acabaları artttırdı…derken cay içermisin dedi ve bana cay getirmeye gitti….o esnada tv kanalı acık ama play modunda ki dvd yi farkettim…kesin seks filmi diye düşündüm…insanlar da yazıyo ya burda bu sitelerde…ama gelmeden bi acıp bakim anliyim dedim…baktığım da hardcore bi porno film…tam kapatırken beni farkettiğini farkettim…hiç bozuntuya vermeden cayımı verdi ve oturdu…sonra kanal değiştir di ve öylesine bi muhabbet actı…sanırım özel hayatım o benim…sana insanlık yapıyorum…

dışarda değil evimde takılıyon bide cay veriyom nankörlük yapma gibi algıladım…bende kendimi topladım…neticede doğru…özeli…porno dvd izliyo diye bana vermek zorunda değildi….ben böyle düşünürken bana dövmelerimi cok merak ettiğini söylüyerek bakabilirmiyim dedi…sasırdım aslında bende tsirt altında zor yerde dedim ve cekiştirerekte olsa acmaya calıştım… o rahat ol cıkart dedi…yemem seni rahat ol dedi…aslında rahat bi adamımdır…ama kontrol bende havası mı verdi ne olduysa…(cokta tınnn)tshırtü cıkarttım…eh :) vücudumda kötü sayılmaz.oda öyle dedi gülerek ve dokunabilirmiyim dedi…dövme yerleri kabarık olur…oda yaptırmak istiyomus merak etmiş neyse :) öyle dedi… derken ben neden olduğunu bilmiyorum…belki bukadar rahat olduğumuzdan bana masaj yaparmısın dedi…kabul edip omuz ve vucuduma masaj yapmaya başladı…aslında o buna masaj diyo…biz buna vucudu hissetmek taciz :) seks kapısını aralamak diyoruz…o masaj yapaken ben yüz üstü yatmış o belime oturmuş vaziyette omuzlarımı okşarken ben sırt üstü dönerek kalkmış cok ama cok sertleşmiş durumdaki sikimin onun amının arasına yerleşmesini beni daha cok hissetmesini sağladım… oda buna karşılık verircesine bana yardım eder olmuştu ve öpüşmeye başladık…. daha önce , o bi erkek……

Read the rest of this page »

unutamam o sikiştiğim anı hala gözlerimin önünde

selam hikayesi.org okurları ben 19 yaşında 1.87 boyunda bir delikanlıyım yeşil gözkü esmer biriyim.günlerden cuma aylardan haziran okukdan yeni mezun olduğum zaman yani gecen sene okullar kapanalı 15 gün filan oldu. orta okuldan tanıdığım bir kız vardı ve cok    güzeldi. o kızla zamanında cıktık ve bu cıktığımız süre zarfında .    cok yiğişmiştik ve kız oturduğumuz yerden taşınmıştı ve daha sonra hiç görüşmedik. buraya yazdan yaza taillerde geldiğini dumuştum.ve en sonunda aradan okadar cok yıl gecmesine rağmen kızı tekrar görmüştüm.

ve kızın    evini öğrenebilmek icim takip ettim. ertsi gün kapısının önümde evden cıkmasını bekledim.cıktı ve beni görür görmez boynuma sarıldı şoke olmuştum.ama ben gene picligimi yaparak kız bana sarılıyo ben kızın götünün yanaklarından tutuyodum kız hiç tepki vermeyince ben bu kızı kafaya alırım dedim icimden. ve ordan ayrıldık ve bi kafeye gittik.eski günlerden bahsettik.ben kızı evine bıraktım. ertesi gün kız beni telden ardı ve seni ark. tanıştırıcam dedi ve ben yanına gittim ve orda benim son birlikte olduğum bir kız vardı (onla    olan ilşkim bambaşkaydı tadı halağa damağımda onu sora bilare anlatırım) ve ben cok cekindi bu kız benle yaşadıklarını anlatırsa ben bunu sikemem diye düşündüm.

ark. bana öyle bir bakıyordu ki sanki beni yutucakmışcasına. gittigimiz kafe 5katlı bir apartmanın altıdaydı kız .    beni kolumdan tutuğu gibi beni biyere götürmeye calışıyodu nereye diye sordum bana cok zevk alacağın biyere dedi ben mutluktan havalara    uçtum kızı nasıl kafaya alıcam derken kız beni kafaya almıştı aprtmanı asansörüne bindik ve 2.kata gelmeden stop tuşuna bastı.ve durur durmaz kız dudsaklarıma yapıştı ve öpüşürken bana oral sex yaparken hep seni düşünürdüm ve yine sen şimdi gerceyini yapacam dedi ve bu sefer hic aklımdan cıkmıycaksın dedi ve devam etti kızın üzerinde dar düymeli bir gömlrk vardı.altıda isedizleriniz az üstünde bir etek vardı öpüşürken ben bunun eteğinin altındanbacaklarını okşuyodum benim kalafat yavaş yavaş kalmaya başlıyodu bacaklarını ve götü okşadıktan sonra göüslerini ellemeye başladım gömleyin düğmelerini yavaş yavaş actım oda benim üstümdeki tişörtü cıkarttı ve südyeninin arkaına actım ve meme uclarını    yalamaya baladım meme uçları zevktenkiraz gibi olmuştu.bende oda arık dayanımıyodu kız hadi artık gir icime diyodu.ama ben onu delitene kadar zevke getirmeye calışıyodm.göbeyinini yalamaya başladm ve ellerimle etegini indirmeye başladım .    ve üstünde sadece kilodu kaldı kilodu sular seller icindeydi ve

Read the rest of this page »

göt deliğinden ilk defa sikiş

merhaba hikayesi.org takipçileri arkadaşlarım şimdi anlatacaklarım hikaye yazan arkadaşların hikayelerini okurken aldığım zevklere karşı tarafımca yazılmış bir anıdır ona göre , tamamen gerçek tir yani kafamdan atmıyorum , ben 28 yaşında etrafında gerçekten çok aşırı ilgi gören bir gencimlakabım ise boncuk evde bilgisayarım olmasına ragmen internet cafeye gitmektenasla kendimi alamam hep gittigim cafede aailk defa bi kız vardı ama tekkelimeyle hemen hayallere dalmama sebeb olan bir kız oldu gözlerimi alamıyordüşüncelerim ise tamamen aşka dayalı şelerdi oturdum ve

bir bardak su istedimaltında beyaz dar bir pantalon vardı tangası belli oluyordu ama uzun boylu mütişbir fizigi vardı tek kelimeyle abartısız mükemmeldi meger cafenin sahibi muratamcanın kızıymış neyse gelgit iyi dost olduk yeni araba almış onla gelmiştim vemaıl atıp havuza gidicek iki gün bambu evlerde kalacaktım cafede kimse yoktualtında kısa mini bi etek üstünde ise acık bir bulüz vardı sabah erken saattiberaber muhabbete başladık ve aa ben nasıl oldunu anlamadan onu öptüm o da hemenkarşılık verdi ve öpüşürken yürüyorduk kapıyı kitle dedi ve hemen kitleyipyanına döndün ve boynunun altından öpmeye başladım bi elimde kalcalarındaydı bana sadece sevişcez dedi bende tamam dedim bulüzü ve etegiçıkınca inanın öle bir vücut vardıki karşımda anlatamam

ben kafasını tutup aşagabastırdım ve anlayıp hemen azına aldı öle emiyordiki canım bile yanıyorduve birsüre sonra azına öle boşaldımki yutarken boguluyor sandım ben sıra bendeydi veonu yalamaya başladım ama her noktasını bi ara evet evet ne olur onuda yaladedigini duydum bende hemen amını yalamaya başladım dilimi içeri soktukça odabagrıyor hayır diyor ama bırak demiyordu sikimi amına sürtmeye başladıgımda isesadece hayır hayır of of of diye kısık kısık sesler veriyordu ve yapma ne olurderken elinle bişe arıyordu ve çantası eline geldi ama aöle inliyorduki yapmakistedigini yapamıyor du ve kısa bir süre sonra elini sikime attı ve baktım kremsürüyordu ama öle çok sürdükü elinde durmuyordu sikim bana dediki kalk dedibende kaltım ve önümdü tek kişilik koltuga çıktı ve gögüslerinden yukarsınıkoltuktan aşagı doru sarakıtıp kaalçalrını öle bir çıkardıki

Read the rest of this page »

ateşli çiftle sevişmeden önce beni tıpkı bir fahişe gibi giydirdiler sonra sikiştik

evet arkadaşlar ben gül aranızda beni tanıyanlar olabilir çünkü daha önce hikayesi.org da bir kaç hikayem daha yayınlanmıştı bundan dolayı yönetime teşekkür ederim , bu hikayem de yayınlanırsa sevinirim diyorum ve artık hikayeme geçiyorum ve ayrıca  daha önce anlattığım hikayelerime ilginizden ve yorumlarınızdan dolayı teşekkürler yorumlardaki bir kaç arkadaşı msn den ekledim ve bu sayede yeni çiftlerle de tanışabildim.. Birlikte olduğum çiftler beni tanıdıkça güvenilir ve samimiyet içinde olduğumugördükleri için daha güzel ilişkiler kurabiliyorum artık.

Neyse yinebenimle tanışmak isteyen bir çiftten mail aldıktan sonra msndetanışmaya karar verdik. İsimlerini burada açıklayamam çünkügüvenirliliğim sarsılır doğal olarak. takma isimler güven ve nurkameralarını açtıklarında çok şaşırdığım ve çoktahrik oldum.. Nur dadominant bir kadındı ve takma sikiyle kamerada bana sırıtıyordu.güvenin eli eşinin takma sikinde nurun elide güvenin sıcak sikinitutuyordu..Bunu görünce çok tahrik oldum ve hemen kendi çektiğim sexifotolarımı yolladım.. Sexi tangalı fotolarıma bakıp çok tahrik oldularve beni hem güven hemde nur sikmek istedi.. Bu arada tlfonlaştık hemenaradılar.. Çok tahrik olduklarından tlfnda bir süre daha konuştuk istanbullulardı. Beni yanlarına çağırdılar hemen..

Ama akşam olmuştuyarın için sözleştik. Ertesi sabah ben hemen yola çıktım. Beni esenlerden güven karşıladı hemen .onlara gittik.. Muhabbet etmeye ve bişeyler yemeye başladık..Nur çok sexi kısa bir etek giymiş altına file çorap ve terlik giymişti.. o an nuru o halde sikmeyi çok istedim. ve sikimkalkı.. Bunu gören güven “oo volkan canın sikmekmi istiyor yoksa nurgibi giyinmek mi istiyorsun” dediğinde, tahrik olma halim dahaçok arttı. Güvenin sikine baktığımda çoktan pantolonunu zorlamayabaşlamıştı. Güven kafaya koymuştu benim tazecik götümü sikmeyi..Nur busırada yanıma oturdu ve benim sikimi ellemeye başladı..

bende onunamını ellemek istedim ama eteğinin altına elimi attığımda takma sikihissettim. Kendi kendime“olum volkan bugün çok sikileceksin” dedim kendi kendime…Güvende yanımaoturdu ve diğer elimi alıp sikine götürdü.. fermuarı açıp sikiniçıkarttım 18cmdi normal bir siki vardı ama çok ateşliydi. Şimdi elimdebi takma sik bide gerçek ateşli bi sik vardı.. Benim sikimse taş gibiolmuştu. Nur ve güven beni soymaya başlayınca yeni aldığım bacaklarımıve götümü gördüler iyicene bana yanaştılar. nur .

Read the rest of this page »

o gün doğum gününden çok sikişme günüydü diyebilirim

Söze nasıl başlıyacagımı bilmiyorum önce hepinize selamlar gönderiyorum hikayesi.org okurları,  okulun acıldıgı ikinci haftaydı her okul cıkışı gibi eve dogru geliyordum yolda bizim sınıfa yeni gelen dilanı gordum o gün okula gelmemişti okuldan kacmıstı yani yolda biraz sohbet ettik eve geldigimde ayrıldık ve bana dediki yarın bereber okula gidelim ben seni alırım dedi tamam dedim ertesi sabah evden dısarı cıktıgım zaman dısarıda beni bekliyordu okula gittik ve sınıfta yanyana oturduk
ders arası bana dediki cıktıgın biri varmı hayır dedim benimle cıkarmısın dedi ben şok oldum    ve teklifini kabul ettim cumartesi günü dogum günü partisi verecekmiş benide davet etti ve cumartesi günü evlerine gittim kapıyı caldım kapıyı dilan actı iceri girdigimde çogu kız arjadaslarıydı tabi erkek te vardı beni arkadaslarıyla tanıstırdı dilanla birlikte dans ettik cok güzel olmustu o gün parti bittigi zaman evlerinde yalnız kalmıstık
ona cok güzel oldugunu soyledim    o da bana cok yakısıklı oldugunu soyledi öpmeye kalkıştım .    bırakmadı ben onu biraz zorladım yine öptüm ve dudakarı öyle    sıcaktı benim dudaklarım sanki icinde eriyor gibiydi öpüsürken oksamaya basladım önce üstündeki tişortü cıkardm ve pantolonunu soydum tabi oda    bos durmuyor beni soyurdu yatak odasına goturdum onu yatakta once öpüstuk onra onu cırılcıplak ettim yalamaya basladım

teyzemin sikişmeyi seven oğlunun bana yaşattıkları

meraba ben banu 23 yaşındayım hemen hikayeme geçmek istiyorum bi gün teyzem ve oğu bize gelmişti sadece bi oğlu var adı ismail ben hep kardeşim gibi görüyodum o gün annem ve teyzem çarşıya alışverise gitceklerdi yarım saat oturdular ve biz alışverişe gidiyoruz dediler ismail ben evde kalcam bilgisayarda ugraşırım dedi bende çamaşır yıkıycaktım nese annemgil gittiler ismail odanın kapısını kapattı bilgisayarla ugraşıyordu bende çamşırlarımı çamaşır makinesne atcaktım tüm kilotlarımı sütyenlerim toplayıp koydum makineye nese ismailden hiç ses çıkmıyo du kpıyı vurdum 2 dk sonra gell dedi girdgimde msn acıktı ama ismailin önü kabarmıştı birden aklıma şeytan girdi napıon falan dedim bilerek önüne eğildim sütyen olmadıgı için gögüslerim ismailin önündeydi bişey yapmadı ben kırıtıyorum ama ismailde tık yok iyice yaklaştım ismail hla bekliyodu snra ben kıyafetlerimi değiştircem dedim kendi odama gittim kapıy kapattım ismailin gelmesini bekliyodum aslında benim tanıdıgım ismailin beni orda parcalaması lazımdı ama hiç bişi yapmadı sonra ben yavaş yavaş soyundum kilotumu çıkardım çırılçıplattım sonra bi mini etek giydim ve bi badi çok seksi olmuştum sonra ismail beni görünce şaşırdı ben firikikler variyodum snra ismailin önü tekrar kapardı snra yanıma geldi hç bişi sölemeden ağzıma yapıştı ben cok heycanlanmıştım her tarafımı yalıyodu sen benimsin artık kimse alamaz seni benden diyodu sonra eteği çıkardı amımı yalamaya başladı ben çok heycanlanıyodum daha önce hç seks yapmamıştım sonra aletini çıkardı agzıma zorla soktu ben nefes alamıyodum ama yavaş yavaş zevk suları agzıma degiyodu ssonra önden sikme dedim oda tabiki salak seni başıma bela mı etcem dedi arkmı dönder diparmagını soktu yavaş yavaş oynatıyodu sonra yeter artık dedi ben korkuyodum aletini iyice bi kremledi başını soktu

Read the rest of this page »

yengemle amcamın uyumasını bekler uyuyunca saatlerce deli gibi sikişirdik

merhaba sevgili ve saygı duyduğum hikayesi.org okuyucuları ve değerli yöneticilerimiz… uzun süredir siteyi takip ediyorum ama anılarımı paylaşmak için uygun zamanı bekliyordum… tamamiyle gerçektir veya benzeri cümleler kurmıycam çünkü siz okurken çok daha iyi anlıyor olucaksınız….
bizim çok büyük bir yazşlığımız var ve her yaz tüm aile orda toplanıyoruz.. her zaman herkesin birarada olması tabiki mümkün olmuyo malum işlerden dolayı ama denk geldiğimiz zaman çok keyifli vakit geçiriyoruz… geçen yaz yine böyle nadiren de olsa hepbirlikte denk gelidiğimiz hafta sonlarından birini yaşıyorduk.. cuma akşamı herkes ordaydı bizimkiler amcamlar büyük babamlar vs. herkes yorgun olduğundan cuma akşamı pek hareketli geçmedi biraz sohbet ettikten sonra gece saat 11:30 civarı herkes odalarına çekildi.. ev triplex olduğundan dolayı ben 3.katta kalmayı tercih ediyordum ve 3. katta bnm odam ve amcamların odası ve banyo vardı sadece neyse odalarımıza çıkmıştık terasta 1 sigara içip yatmayı planlıyodum ve sigaramı içip odama girdim kapım açıktı ve kapımın aralık olan kısmından yengemlerin kapısını görüyordum, ışığımı kapatmış yüzükoyun yatmıştım ama gözlerim yengemlerin kapaısına dalmıştı oraya bakıyodum ki birden ayak sesleri duydum yengem lavabodan çıkmış odalarına gidiyordu… kapılarının önüne geldiğinde durdu, sırtı bana dönüktü onu gördüğümün farkında bile değildi ve yengemin üstünde askılı göğüslerinin neredeyse tamamını dışarıda bırakan bir t-shirt vardı altında ise siyah dantelli kilodu kalmıştı sadece çünkü eteğini lavaboya gittiğinde çıkartmış ve elinde tutuyodu benim yatmış olduğumu tahmin ettiği için… kapının önünde yaklaşık 2-3 dakika kdr bişeyle ilgilenirken bende yengemin hafif yukarı kalkık sipsivri ve mükemmel derecede yuvarlak olan poposunu seyrediyordum… ardından yengem odasına girdi ve ışığı kapattı ama artık ben uyuyamıyodum kalkıp odalarının kapısından amcamları dinlemeye başladım…
AMCAM: yeter artık hanım bu gecede mi istiyosun
YENGEM: evet bu gecede istiyorum çünkü en fazla 15-20 dakikada bitiriyosun sevişmeyi hemen boşalıp uyuyosun
AMCAM: seni doyurmak mümkün değil zaten sana benim gibi 50 yaşında bir adam diil 25 yaşında delikanlı lazım ama artık çok geç sende eski güzelliğinde değilsin yaşın olmuş 45
YENGEM: artık güzel değilmiyim sencede…
AMCAM: eh işte.. neyse hadi uyuyalım yarın bakarız..

Read the rest of this page »

ilk sikişimi güzeller güzeli gamzeyle gerçekleştirdim

bizim apartmsnds 18 yaşlarında gmaze adında bi kız vardı kız bni seviomuş arkadaşlarından öğrendim kız taş gibi .bigün sitelerden böyle hikayeler okurken aklıma onu sikmek girdi onu mutlaka sikmeliydim kafaya koymuştum.bişey sormak bahanesiyle bize çağırdım bni sevdiği için hemen geldi.bn pc başında otururken gamzede hemen yanımda ayakta duruodu şotundan bacaklarına baktım müthişti..o yaşta kocaman göğüsleri beni boğabilecek kadar büyük daha aklım ondaydı..daha sonra korkarak bacaklarını ellemeye başladım baktım sesini çıkarmıo hemen amına geçtim okşamaya başladım..baktım ayakta duramıyo zevkyten hemen öpmeye başladım dudaklarını heryerini yaladım.hemen yatağa attım ilk deneyimim olmasına rağmen sanki ustaymışım gibi yalıyodum gamze kendinden geçti..amına sokmak istedim baktım istemio zorladım kız bakireymiş sokuşumla çığlığı bir oldu gamze inledikçe bn daha hızlanıyordum3-4 dakika hiç durmadan pompaladım ve koca göğüslerine boşaldım ilk deneyimim müthişti bn arkadan sikmek istiyordum ama çok korktuğu için yapamadım ama kafaya koydum onuda yapıcam.

Read the rest of this page »

lolita sevgilimle saatler süren sikişimiz

mrb arkadaslar bu siteyi hazırlayanlara cok tsk ederim bu hikayeler sayesinde cok mastrabasyon yaptım her neyse hikayeme geceyim ben kaan k.maraşlıyım bu hikaye bir sene önce gercek olan bir hikaye benim ceren adında lolita bi sevgilim vardı bununla her görüşmemizde mutlaka birseyler yasardık parkta bile görüşssek saksafon cekerdi bununla bir türlü bir evde görüşememiştik ve bunla ayrıldık… bununla 2 ay kadar konusmadım ünv okudugum için bekar evi tutmustum arkadaslarla cereni aradım bir gün görüşelim diye önce kabul etmedi sonradan ben kabul ettirdim bu nerde görüşecegiz felan dedi kimse görmesin bizi diyordu buna ev tuttugumu orda görüşebilecegimizi söyledim kabul etti ama sadece oturup konusacaktık bununla sabah saat 7 de görüştük eve geldik karsılıklı oturduk konusuyorduk ben sigara yaktım buda bana yokmu dedi bende bir tane kül taplası var içeceksen buraya gel dedim yanıma geldi sigara içiyorduk o arada güzel bir müzik cıktı buna dans edelim dedim bu yok dedi sonra bunu ikna ettim dans ederken bununla iyice sarıldık benim yarrak tas gibi oldu tabi hissetmemisi imkansız bunun kulgına seni öpebilirmiyim dedim hayır dedi ben bunu bıraktım tamam ozaman dedim bu sonra bir sarıldı dudagıma bir yapıstı ayakta baslayan öpüşmemiz yatakta bitti birde baktım ikimizde sadec kilotla kalmısız bu benim kilotu cıkardı saksafon cekmeye basladı ama süper yapıyordu işini bosalacagım cıkar agzından dedim bu hayır agzıma bosal dedi agzına bir posta bosaldım sonra ben bunu bastan asagı yalamaya basladım amına indim süper amı vardı yaladıkca bu kendinden geciyordu sok sok sik beni diye bagırmaya basladı benim yarragı sürtmeye basladım bu dahada azdı sok amıma diyordu bende amından olmaz götünden sokayım dedim buda nereye istersen sok hadi artık diyordu tamam dedim önceden hazırladıgım kremi aldım önce onun götüne sürdüm parmafımla deligi genişleymeye basladım önce bir parmagımı sonra iki parmagımı sokmaya basladım artık bu iyice azmıstı sok artık diye bagırıyordu birazda benimkine sürdükten sonra dayadım yarragı götüne bu acıyor yavas diyordu bir kökledim götüne bu bagırıyordu gözünden yas geldi ben hızladım buda zevk almaya basladı içime bosal diyordu ben cıkardım götüne bosaldım sonra biraz öyle yattık birer sigara içtik bu tekrar istemeye basladı öce saksafon cekti benimkisini yine kaldırdı buna hadi dusa gidelim orda devam edelim dedim dusa girdik bunu bir potada orda siktim tekrar dus aldık cıktık bir daha arkadan yapma cok canım yanıyor diyordu tamam dedim sonra üstünü giydi gidecekti aynanın karsısında sacını düzlüyordu geldi götünü yine dayadı yarragıma bak dur felan dedim bu yine sürtünüyordu bunu hemen lavabonun önünde domalttım pantolunu sıyırdım tekrar siktim gider ayak bu hani yapmayacaktın dedi bende sen kasındın dedim ve gönderdim tamamen gercek bir hikayedir konusmak isteyen olursa msn adresim kiz_kurdu_88@hotmail.com

sikişmek hiç bu kadar güzel olmamıştı

Merhaba sevgili hikaye.ws okurları .Ben 174cm boyunda,70 kg atletik yapılı 31 yaşında biriyim.Evliyim ancak sex hayatımız pek iyi değil,ayda 1-2 defa birlikte oluyoruz eşimle.Sizlere anlatacağım olay 3 ay kadar önce gerçekleşti ve halen devam ediyor.Gerçekliğine inanmak istemeyen inanmaz,ben anlatıyorum.Pek fazla chat yapan biri değilimdir.Buradaki hikayelerde görüyorum ki millet chate bir kez girip hemen 2. Günü yatağına alıyorlar karşısındakini.Buna inanmak zor gibi.Neyse 3 ay kadar önce eşimi ve çocuğumu memlekete gönderip işim gereği burada kaldım.Birgün çok sıkılıp biraz chate takılayım dedim.Özel kanallardan birinde bulunduğum yer adına bir grup vardı girdim.Birkaç kişiyle sade sohhbetler ettim.Bu arada bayan nicklerine selam atıyordum ama ya cevap gelmiyor yada slm diyip kestiriyorlardı.Bir süre sonra gruba LonelyDoctorF nickiyle biri girdi.Birkaç dk bekleyip slm hoşgldn dedim.Hemen cevap geldi.Bir iki yazıştıktan sonra kendimi tanıttım.Sonra oda kendini tanıttı.Oda 31 yaşındaydı ve balık etliydi.Özel bir hastanede kadın doğum uzmanıydı.Eşininde doktor olduğunu ama uzmanlığı bitirmediği için başka bir şehirde olduğunu söyledi.Ben bunu öğrenince yalnızlıktan bahsettim.O da yalnızlığın çok zor olduğunu bazan dayanamaz olduğunu vs söyledi.Bir süre daha sohbet edip sistemden çıkmaya karar verdik ama tekrar görüşmek istedik ve msn adresimi istedi,verdim.Ekleyeceğini 1-2 gün içinde girebileceğini söyledi.2 gün sonra akşam msn e girdiğimde aynı chatteki nickle beni eklemişti,kabul ettim.O an online dı.Merhaba doktor hanım dedim.Mrhba dedi.ismen tanışamadık,adım Burak dedim.Memnun oldum bende Derya dedi(isimler değişmiştir).Bana o gün konuştuktan sonra çok rahatladığını falan anlattı.Benimle karşılaştığına memnun olduğunu söyledi.Bende öyle dedim ve sohbete başladık.Yine yalnızlıktan bahsetmeye başladı.

Read the rest of this page »

otobüste muhteşem sikiş

Merhaba ben ayhan işim gereği sık sık seyahat ederim genelde istenbul antalya vb yerlere otobüsle gidere araba ile dönerim 1 hafta önce başımdan geçen olayı sizlerle paylaşmak istedim saat21;45 istanbul otobüsüne bindim 45.46 koltuk amacım uyuyarak gitmek ama tam önümde bir bayan 31 yaşlarında hafif esmer güzel bir hatun önce farkında değildim ama sonradan baktım beni izliyor saat 0000 da verilen molada çay içmeye davet ettim kabül etti çaylarımızı yudumlarkemn kendinden bahsatti işi dul olduğu ve bir çok şey ismini vermekten çekindim o yüzden ne ise tekrar otobüse bindik yanım boş geldi oturdu muhabbet falan sonra uyumam gerekiyor dedim müsade isteyip yattım içim geçmiş bir de aletimde bir şeyin oynadığını hissettim uyandım çıkarmış 31 çektiriyor hemen bende amına elimi atıp karıştırmaya orta parmağımı kurcalamaya başladım ağzına aldı inanılmaz bir zevk veriyordu nasıl zaman geçti bilmiyorum sonra beni davet ettiğ kartalda bir otelde iki gece kaldık deliler gibi seviştik amını götünü yaladım defalarca boşaldık ve mutlu ettim onu ve çekip gitti sonra dvemı diğer hikayemde sikilmek isteyen varsa msn adresim tavria1982@hotmail.com ciddi olanlar düşünsün para istemeyen jigolo

Merhaba ben ayhan işim gereği sık sık seyahat ederim genelde istenbul antalya vb yerlere otobüsle gidere araba ile dönerim 1 hafta önce başımdan geçen olayı sizlerle paylaşmak istedim saat21;45 istanbul otobüsüne bindim 45.46 koltuk amacım uyuyarak gitmek ama tam önümde bir bayan 31 yaşlarında hafif esmer güzel bir hatun önce farkında değildim ama sonradan baktım beni izliyor saat 0000 da verilen molada çay içmeye davet ettim kabül etti çaylarımızı yudumlarkemn kendinden bahsatti işi dul olduğu ve bir çok şey ismini vermekten çekindim o yüzden ne ise tekrar otobüse bindik yanım boş geldi oturdu muhabbet falan sonra uyumam gerekiyor dedim müsade isteyip yattım içim geçmiş bir de aletimde bir şeyin oynadığını hissettim uyandım çıkarmış 31 çektiriyor hemen bende amına elimi atıp karıştırmaya orta parmağımı kurcalamaya başladım ağzına aldı inanılmaz bir zevk veriyordu nasıl zaman geçti bilmiyorum sonra beni davet ettiğ kartalda bir otelde iki gece kaldık deliler gibi seviştik amını götünü yaladım defalarca boşaldık ve mutlu ettim onu ve çekip gitti sonra dvemı diğer hikayemde sikilmek isteyen varsa msn adresim tavria1982@hotmail.com ciddi olanlar düşünsün para istemeyen jigolo

Hikaye.ws Site İçeriği

hikaye.ws sites hikaye sitesi sikiş sokuş tecavüz zorla sikiş sex anal oral sikiş liseli lolita manita kız arkadaş kız kardeş kuzen akraba amca kızı sikiş otobüste trende okulda sınıfta sikiş hikayeleri gibi içerikler mevcuttur amdan sikiş götten sikiş zorla amcıktan sikiş hikayeleri gibi hikayelerde mevcuttur tamamen yaşanmış gerçek doğal seks hikayeleri kayıtlı bir sistemdir.

havada bakire hostesle fena sikiş

merhabalar sizlerin hikayelerini okuyunca bende basimdan gecen bir olayi sizlerle paylasmak istedim.bundan iki yil once internette okey oynuyordum masayi acmistim cagri yaptim masa birden doldu kenarda bir kisi vardi olesine duruyordu bayandi yasida 22 imis ole demisti .

Bende onun ozeline gittim oynarmisin diye sordum oda evet ama ben yeniyim yardimci olursan tabiki dedi bende ok dedim.Arkadaslarin birinden musade istedim musade ettiler hostesi masaya aldim oyuna basladik bende nasil oldugunu ozelinde anlatmiya calisiyordum banada ozelden dediki sen ne kadar iyisin hicde bikmadan bana yardimci oluyorsun bende dedimki ben boleyim.

Neyse bizim arkadaslaigimiz bir zaman okeyde devam etti sonra maille devam ettik ayni ulkedeydik bulusmamis sorun deyildi cunki bana yakindi bir gun onunla bulusmaya karar verdik ve de bulustuk ilk gorusde yaw bu neymis allah allah dedim super bir bayan boyuda manken gibin guzelliyide o bizim Once bir yemek yiyelim dedim karnimizi doyurmamis lazim cunki isin daha basindayiz yemeye gittik yemeyimizi yerken sicak sohbetlere basladik sanki kirk yillik arkadasiz gibin konusuyorduk

dedimki acaba benden oncede bir baskasi ile bulustunmu oda evet dedi ama sadece arkadas olark ileriye gitmedik elimden dahi tutmadi dedi bende o sirada dedimki yaw simdi ben senin elinden deyilde baska yerinden tutacan birden gozlerimin icine bakti ve durdu sanki beni yermis gibin duruyordu yemekden sonra ciktik el ele tuttuk yuruyorduk

o sirada ara yerde bir otel gordum dedimki otelde bizi bekliyor bakarmisin dedim otele bak sen bilirsin dedi otele girdik bir kac saatlik odaniz varmi sordum tabiki dedi otelci bize bir oda verdi biz odaya ciktik kapiyi kapattim dudaklarindan kaptim hemen opusmeye basladik daha acemiymis belli oluyordu opusmeye devam ederken bende goyuslerini ve amini ellemiye basladimgoyuslerinin ucu tas gibin olmustu uzerini soydum aminda ole tazeciktiki bakmaya kiyamiyordum killarinida ucken sekilde kesmisti sevismeye basladik banyoaya girelimmi dedim sen bilirsin erkeyim dedi

banyoya girdik suyun altinda seviyiyorduk ayagini kenara kaldirdi erkeyim bakarmisin dedi seninki seni bekliyor bende dedimki ilk kezmi olucak sordum evet dedi bende dedimki o zaman yataga gecelimde daha rahat sikerim tamam dedi yataga gectik 69 sekilde olduk sikimi ole bir yaliyorduki agzine hepsini aliyordubende amini yaliyordumki ole sesler cikartiyorduki sesleri beni bosaltmiya deyerdi

yataga yatirdim uzerine gectim ami ole bir olmustuki sulari akiyordu bana sordu acirmi diye bende dedimki ilk oldugu icin bir acirda ama amina girdimmi zevkini alirsin tamam dedi ve gozlerini kapatti ben bacaklarini kenara ayirdim sikimi aminin uzerinde gezdirmeye basladim gozleri halen kapaliydi lorkma dedim simdi madeni aramaya iniyorum yavas yavas sikimi tamamen amina soktum birden of of sesler cikardi sikimde kan

Read the rest of this page »

Çılgın liseli götten sikişi

2 kızıyla birlikte Merhaba benTrabzondan Huseyın.42 yasında ama yasına oranla oldukca dinamik ve sikici bir erkegim.Fazla uzatmadan size anımı anlatayım…bundan yıllar once oturdugum mahallede Belgın ısımlı bır kadınla arkadaslık yaptım ve daha sonra o kocasından bosandıktan sonra ımam nıkahıyla evlendık:onun yetıskın 2 kızı da vardı.belgınle yasadıgımız hıkayelere gırmeyecegım.benım ılgılendıgım kızlarımdı.bırı cıgdem dıgerı tugba.ikiside ilik gıbı ıkisıde sikime gore.kızlar olgunlasıp sıkılme kıvamına gelınceye kadar analarını sıktım durdum yıllarca.takı 2 kızda sık yıyecek derecede oluncaya kadar…daha sonramı.işte:bır aksam belgınle ıcının dozunu artırınca ıkımızde sarhos olmustuk.gecenın ılerleyen saatlerınde odamızda sevısırken benım aklım kızım tugbaya takılmıstı.anasını sıkıyordum ama sıkım sankı tugbanın daracık amındaydı.anasını sıktıkten sonra usulca yataktan kalkarak tugbanın odasına gırdım.cok tatlı yatıyordu.gecelıgı bacagına kadar sıyrılmıs,kucucuk memelerı dısarı tasıyordu.yavas avas ellemeye memelerını sıkmaya basladım.az sonra uyandı ve ne yapıyorsun demeye basladı.bende agzını kapatarak sus dedım.o sıralar nısanlı oldugundan onu bozmayacagımı soyledım.daha sonra beyaz külotunu cıkararak gotunu yalamaya basladım.ıyıce ıslattıktan sonra kazık gıbı olan sıkımı yavas yavas ıcıne sokmaya basladım.ben soktukca altımda ınlıyor ama zavallının elınden bır sey gelmıyordu.o daracık gotunu saatlerce sıktıkten sonra bırıne bır sey soylersen senı nısanlına soylerım dıyerek yanından

Read the rest of this page »

Ritayla Erotik Hikayeler

Ben Serkan,25 yaşında,iri bir gencim arkadaşlar tokmak diye takılırlar,sebebi de aletimin büyüklüğü,birkaç kere kiralık kızlarla aynı evde iş tutarken karılar bana bu ne lan eşekle mi yatacağız yarısını sok bana diye bağırıp beni rezil etmişti arkadaşlara,uzatmayalım, bir gün dükkanın önünde oturuken,50 yaşlarında bir kadın zor ttaşıdığı poşetlerle gelip evladım biraz oturabilirmiyim yoruldum deyince buyur ettim,teyze rum şivesiyle konuşuyordu,uzun boylu ama ince bir kadındı,yazlık elbisesinden dolgun ama dik olmayan memelere,ince bir bele ve dolgun kalçalara sahip oldukça albenili duruyordu,çay ikram edince,kadının biraz saf olduğunu anladım çünkü ben sormadan anlatmaya başladı,adım Rita dedi genç yaşta dul kalmış çocuğu olmamış,kimsesi de yokmuş her işini kendi yapıyor ve yoruluyormuş falan anlatıyordu,artık yaşlandık bizden hayır gelmez deyince

olur mu hanfendi gençsiniz ve güzelsiniz,her erkek sizin gibi birisini bulamaz dedim,yok evladım herkes gençlerin peşinde beni kim ne yapsın dedi,ben de hanımefendi ben de bekar yaşayan biriyim hayat zor ama umudumu kaybetmiyorum,belki karşıma iyi biri çıksa yaşına bakmadan evlenirim,yaş önemli değil siz de öyle düşünmeyin hayatınızı yaşayın deyip sizi evinize götüreyim deyip poşetlerini taşıdım,telefonlarımızı aldık yardım lazım olursa çağır deyip geri döndüm,akşam kapamaya yakın tel. çaldı arayan o kadındı evladım bana iyilik yaptın yemek yaptım gel karnını doyur bir tane de taze ekmek al kendine istersen deyince sağolun gelirim deyip,çıktım,bir demet çiçek ve ekmek alıp kapıyı çaldım,50 lik Rita sofrayı hazırlamışrakı kadehi bile koymuştu,çiçekleri verince çok sevinip boynuma sarıldı,yıllardır kimse çiçek almamış,yemek yedik rakıları içip sohbet ediyorduk,eviniz çok güzel benim pis bekar odama dönmek zor geleck deyince burda kal dedi olmaz falan diye nazlanınca israr etti tamam dedim,ama duşa girmem lazım dedim olur deyip banyoya götürdü havlu verdi,ben mahsus kapıyı aralık bırakmıştım,duş alırken kadın devamlı oda salon arası gidip geliyor geçerken de banyoya bakıyor diye yüzüm kapıya dönik yıkanıyordum,bir ara baktım kadın durmuş beni seyrediyoribozuntuya vermedim ama kadını sikmeye karar verdim,çıkınca Rita teyze şofben nasıl kapanıyor diye seslendim hemen geldi,dize kadar gelen gecelik giymişti

kalçasından siyah donu belliydi benim alet oynayıp havluyu araladı,kadının gözü önüme kaymıştı,benim gözümde sütyensiz dolgun memelere kaydı,öylece kaldık,ben aniden kadına srılıp öpmeye başladım kadın da bana sarılıp karşılık veriyordu,boynunu yalıyor arkadan kalçalarını okşuyordum,kalkıp havludan kurtulan aletim kadının geceliğini itip bacak arasına girmişti, elimi arkadan donuna sokup amına ulaştım ateş gibi yanıyordu şimdiden ıslanmıştı bile,kadın aletime eğilirken ben de geceliğini sıyırıp kafasında çıkardım,aletimi eline alınca,evladım bu ne böyle dedi ,Rita teyze biraz büyük ama ne yapayım benim şansım kötü,tam kalkınca daha da iri oluyor o yüzden kızlara gidemiyorum zaten deyince,tabi gidemezsin bu kime sığar ki,sakın hepsini kullanma deyip aletimi çekerek yatağa götürdü,donunu çıkarıp ayakta bana bakıyordu,uzun boyu ve dolgun ama diriliğini kaybetmiş kalçaları harikaydı, yatağa oturtup bacaşının birini yatağa koyup amını ağzıma dayadı, kızıla yakın renkli kısa ve yumuşak kıllar kabarık kasığını süslemiş etli kabarık amının etrafı kılsız ,etli dudakların arasından bızırı şişip dışarı çıkmıştı,amına saldırarak emip yalamaya başladım,dilimi sokup ekşimsi am tadını ve kokusunu aldım,dilimi hızla amına saplıyordum,bızırını ve amının dudaklarını emiyordum,kadın titremeye başladı,inliyor amını ağzıma bastırıyordu,ayakta duramadı,yatırıp bacağını açtım yalamaya devam ederken aletimi ağzına verdim başını alıp emmeye başladı yalaması ve emmesi kazık gibi yapmıştı,iki eliyle aletime sarılmış başını ağzına sokmaya çalışıyordu ben de iterek sokuyordum,amına soktuğum dilimle kadını sikiyordum,bacağıyla bağımı sıkıştırıp inleyerek gelmeye başladı hıçkırıyordu,orgazm olurken ağlıyarak kasılmaları geçip gevşedi,halsüzleşmişti, arkasına geçip sarıldım,aletimi amına dayayıp yavaşça geçirmeye başladım,amı fırın gibi sıcak ve ıslaktı,yarrağım amını gererek açıp yuvasına giriyordu,yarısından fazlasını almıştı ama doğum yapmamış kadının vajinası çok sıkıydı,kayganlığı iyiydi,santim santim geçirip amının dibine kadar soktum,botnunu yalayıp memesini okşayayak darbelere başladım kadın yine inlemeye başladı,

Read the rest of this page »

fahriyeli sikişler

Merhaba ben Fahriye. Sizlerle paylaşmak istediğim hikayem kuzenim Serkani ilk bakirlikten kurtarışım. Bu Serkan daha sonra Gülşahi da bozan ve sizde yayınlanan “Bakire Gülşah” isimli hikayenin kahramanı!. Ama Serkan ilk önce beni sikti!. O zaman daha 18 yaşındaydi ben ise ondan 3 yaş büyük ve daha kızdım o zamanlar. Azgınlık iyice başıma vurmuştu. Yarak diye deli oluyordum. Bir kurban bayramında anneannemlerde kaldık. Serkan ile yaş farkiımız az olduğundan kardeş gibi beraber büyümüştük.O gece de beraberce yattık.Ama bilemezdim ki o benim

Read the rest of this page »

sikiş olsun da kiminle olursa olsun

selam.sitenideki hikayeleri okuyorum ve çok zevkle ve heycanla takip ediyorum.adım.neslihan bayan kuaföründe çırak olarak işe başlamışdım 17 yaşıma geldigimde işi ögrenmiş tim ve kalfam olan süleyman beni oda da tek buldukca orama burama sürtünüp el kol,şakalaşması yapıyordu

tabi bu durumdan hem kızıyordum hemde zevk aıyordum bir gün sabah erkende dukkanı açmıştım tmizlik yapıyordum agda odasında bezleri temiz olanla pisleri ayırıyordum bir anda odaya baktım ki süleyman girdi ve arkamdan götüme şaplatı verdi ne yapıyorsun kız burda diye görmüyormusun.temizlik yapıyorum dedim ben degilde başka birisi gelse idi seni brada siker demezmi.bense utan dım ve sessiz bir halde işimi bitirip çıktım.bir gün yine süleyman la birlikte oturuyoduk dükana ablası gldi çok güzel bir hamdı adı ise gül idi.dul muş ablası yanlız yaşıyormuş.tanıştık sohbet ettik ve bir gün seni süleyman alsında bize gelin size çay pasta,kk yapar otururuz dedi bense bilmem ki,evden izin alabilirsem bakarız abla dedim .haftanın bir günü izin günümüzdü.oda salı idi.süleyman neslihan ablam bugun bizi çaya bekliyor ne dersin gidelim mi dedi olur ama evden

izin istemeliyim dedim.ve izini annemden aldım çok geç kalmadan gel kızım dedi.annem .derken gittik gül abla kekler,börekler yapmıştı oturduk bir sat kadar sohbett ettik bu arada gül ablanın telf. çaldı çocuklar siz keyfinize bakın benim 1saat lik işm var hemen geliyorum dedi çıktı.buarada ben tedirgin olmuştum süleyman la ben baş başa kalmıştık.süleyman bana çay vereyim mi istermisin neslihacıgım dedi.bu kelime beni heycanlandırmıştı ve hoşuma gitti olur dedim.çayımı doldurup getirdi ve yanıma oturdu.elleriyle saçlarıma dokunup çok güzelsin vede mis gibi kokuyorsun dedi bend heycan ve ter basmıştı ya bana birşey yaparsa diye derken yavaş yavaş omuzlarıma dogu ellerini indirmeye başlamıştı bir yanda da hoşuma gidiyordu yapma süleyman ablan gelirse rezil olurum dedim sen merak etme anahtarı evde kalmış zile basmadan giremez dedi ve dudaklarımdan.öyle bir başımı çevirip öpüyordu ki yapma etme desemde ok yaydan çıkmışştı korkma sadec seni ve kendimi tatmin edecegiz.fazla ileriye gitmeyecegim dedi elleri buluzumun altından çoktan ğirmiş ve memelerimi

okşuyor ve sıkyordu bu durumda bende artık kendimi tutamaz olmuştum sevişmeye başladık o benim pantolonumu ve kilodumu çıkardı da yeni, yeni tüylenen amıma dilini deydirmesiyle solugum kesiliyor sandım heycandan amımda ki sıvılar öylesine yogunlaşmıştıki,zevkten mi yoksa boşalıyormuydum anlaya madım ve süleyman ayaga kalktı pantolonunu indirip ilk kez gördügüm skini elime verdi oyna diyordu ellim le skini oynar,ken ah ya çok katısın neslihan az daha yumuşak dokun canımı acıtıyorsun dedi nasıl ya dedim agzına alırsan daha kolay olur dedi agzıma dayadı ve bir yandada amımı yalıyordu .yavaş yavaş dilimin uçunla öpüp yalarken içne al dedi dednedim ama çok zor bir şeymiş yapmıyorum dedim biraz zorlamayla aldım alırken dişlerim le sikini de parçalamışım çok canı yanmıştı. ve sonra sen uuzan

Read the rest of this page »

Selin ve kızkardeşiyle sikiştik

Üniversitede okuyan 24 yaşında bir gencim. Kızlar beni oldukça yakışıklı biri diye nitelendirir. Başımdan geçen hikaye bu yılın başında yıllardan beri arkadaşım diye nitelendirdiğim Selin ile geçti. Selin 1.70 boylarında , kumral , yeşil gözleri olan deyim yerindeyse erkeklerin “dibini” düşüren cinsten bir kızdır. Okulda bölümlerimiz aynı olmasada yinede ders aralarında buluşur , telefonda konuşuruz.

Arada unutmadan söyleyim ölçüleri 91-60-91 dir. Yine bir gün telefonda konuşurken bana çok sıkıldığını ve akşam mümkünse dışarı çıkmak istediğini söyledi. Bende hemen niye erkek arkadaşı ile çıkmadığını sordum , o da bana çocuğun tatilde olduğunu söyledi. Bende bu teklifi kabul ettim. Akşam buluştuk ve bir gece klubüne gittik. Ve o akşam olanlar oldu. Ne yalan söyliyim çokta iyi oldu. Selin zaman geçtikçe içkileri ardı ardına yuvarlamaya başladı ve zaman geçtikçe kafayı bayağı buldu. Müzik eşliğinde dans ederken birbirimize daha çok sokulmaya , daha sıkı sarılmaya başladık. Ben daha ne olduğunun farkında değildim. Gecenin bitiminde arabaya bindik ve onu eve bırakmak için yola çıktık. O içkininde etkisiyle rahat konuşmaya , ben araba kullanırken kucağıma yatmaya hatta beni okşamaya başladı. Sonunda onun evine geldik ve bana içeri gelmemi söyledi. Zaten evde bir tek kız kardeşi Derin ile kalıyordu.

Bende çekinmeden içeri girdim ve odasına geçtik. Loş bir ortamda oturuyor ve Selin’in getirdiği içkileri yudumluyorduk. Konuşurken de birbirimizle sarmaş dolaş bir şekilde TV izliyorduk. Birbirimize küçük öpücükler konduruyorduk ve sonunda dayanamayarak ateşli bir şekilde öpüşmeye başladık. Adeta dişlerimiz sökülecekti. Bu sırada ben Selin’in askılı bluzunu yırtarcasına çıkarırken oda benim gömleğinin düğmelerini koparmakla meşguldü. Sırada taytı ve dantelli külodu vardı ve onuda bir çırpıda çıkardım. İşte muhteşem vücuduyla karşımdaydı , insan sadece ona bakarak bile boşalabilirdi. Şimdi selin’in sırasıydı ve oda benim pantolom ve boxer şortumu aşağı doğru sıyırırken kaslı vücuduma bakıyordu. Fakat bakması uzun sürmedi ve beni kendine doğru çekti. Bende onun o inanılmaz göğüslerini sıkmaya , göğüs uçlarını yalamaya başladım.

Elimde kılsız amında dolaşıyordu. Parmaklarımı o deliğe sokup çıkarıyordum. Nefesi hızlanmış ve kalbi hızla atıyordu. Daha sonra beni elleriyle önce göbeğine daha sonra o ıslanmış amına doğru ittirdi. Bende itirazsız bir şekilde onu yalamaya devam ettim. Artık inlemekten neredeyse nefes alamıyor , elleriyle saçlarımı çekiştiriyordu. Yalatma sırası bana gelmişti. Ayağa kalktım ve saçlarını bileğime sararak onu bacak arama doğru ittim. Önce sikimi elleri arasında sıvazladı sonrada dudaklarının arasından boğazına kadar soktu. Öyle güzel yalıyor ve emiyorduki hiç bitmesini istemiyordum.

Yatağa kadar gidecek halimiz yoktu ve onu belinden kavrayarak adeta çalışma masasının üstüne attım ve arkasına geçtim. İşte güzel götü bütün ihtişamıyla önümdeydi. “Lütfen bekleme ,artık beni sikmeye başla” diye yalvarıyordu. Bende yarrağımı bir seferde o ıslak ve daracık amdan içeri soktum. Gidip gelirken çıkardığı sesler gittikçe yükseliyor , odayı kaplıyordu. İşte bu anda kız kardeşi ortak olan balkon camlarında beliriverdi. Herhalde ablasının çıkardığı sesler yüzünden uyanmıştı.

Read the rest of this page »